جام حذفی فوتبال| شگفتی‌ کامل نشد/ پرسپولیس به سختی از سد ون‌پارس گذشت + فیلم

17:56 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۱۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ون پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی شاگردان گل محمدی در ضربات پنالتی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ون پارس اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا تکلیف تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود. در نهایت این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که با پیروزی 4 بر یک (در مجموع 6 بر 3) در ضربات پنالتی جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

گل‌ها: ایمان کیانی (۱۰ – پنالتی) و ابوذر صفرزاده (۶۶) برای ون پارس/ گئورگی گولسیانی (۶۰ – پنالتی) و مرتضی پورعلی گنجی (۷۷) برای پرسپولیس

در دقیقه ۱۱۶ ضربه پنالتی میلاد سرلک به تیر دروازه ون‌پارس برخورد کرد.

ترکیب پرسپولیس:

احمد گوهری (119-علیرضا بیرانوند)، دانیال اسماعیلی فر (106-میلاد سرلک)، علی نعمتی (46-امیدعالیشاه)، سروش رفیعی (77-هنانوف)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی (5+105-فرجی)، محمد عمری و سیامک نعمتی (46-مهدی عبدی)

ترکیب ون پارس:

احمد مهرابی، علی آزادمنش، محم امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان (119-نوید تجلی نژاد)، ابوذر صفرزاده (1+90-رضا کرملاچعب)، محمدامین کاویانی (64-ایمان شوریابی)، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی (78-بهرام احمدی)

گل اول ون پارس به پرسپولیس توسط ایمان کیانی در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی

گل‌ اول‌ پرسپولیس به‌ ون‌پارس توسط‌ گولسیانی در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی

گل‌ دوم‌ ون‌پارس به‌ پرسپولیس توسط‌ صفرزاده در دقیقه ۶۶

گل دوم پرسپولیس به ون‌پارس توسط مرتضی پورعلی گنجی در دقیقه ۷۷

ضربه پنالتی میلاد سرلک به تیر دروازه ون‌پارس برخورد کرد

ضربات پنالتی پرسپولیس - ون‌پارس

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *